Marcelino Garcia Toral presentat com nou tecnic del Villarreal CF
Marcelino García Toral ha estat presentat com a nou entrenador del Vila-real CF a la nova sala de premsa de l’Estadi de la Ceràmica. El tècnic groc, a més, ha conegut de primera mà el renovat feu groc de la mà del president Fernando Roig i el conseller delegat Fernando Roig Negueroles.
Fernando Roig ha donat la benvinguda al tècnic asturià a qui ha transmès els seus millors desitjos en la segona etapa al capdavant de l’equip: “Marcelino és un entrenador que tots coneixem. La nostra primera experiència amb ell va ser molt bona, ja que va aconseguir l’objectiu de tornar a Primera Divisió. Gaudim d´uns anys molt bons i esperem que es repeteixi la història. Aquí et sentiràs molt còmode i espero que, amb l’ajuda de la teva gent, els jugadors i tota la gent del Vila-real, siguem capaços d’aconseguir els objectius. Enhorabona i benvingut”.
Marcelino, que ja ha dirigit el primer entrenament aquest matí, s’ha mostrat visiblement emocionat en la seva primera intervenció després de la benvinguda del president Fernando Roig. “No pensava fa poc temps que es pogués donar aquesta circumstància, però la vida de vegades ens porta a camins oa una altra vegada a llocs on vas ser molt feliç. Aquí passi quatre anys a nivell professional i personal meravellosos i, malgrat els moments de dificultat que vivim al final, el temps t’ajuda a donar importància a allò que realment ho té. El més important per a mi és el tracte professional i personal que se’m va donar. És un plaer tornar a ser aquí” declara i, així mateix, ha tingut paraules de record per a José Manuel Llaneza.
L’arribada de Marcelino García Toral ha despertat il·lusió i optimisme als aficionats grocs. Sobre això, el de Gijón, explica: “L’afició ja em va donar molt d’afecte a la meva primera etapa i estic molt agraït. Ara vinc amb la mateixa il·lusió, ambició i humilitat que el primer dia i amb ganes de correspondre aquelles persones que han confiat en nosaltres per complir els objectius”.
Preguntat per la plantilla i els objectius, Marcelino respon: “La plantilla és bona. Si no hi cregués avui no estaria aquí. Ara nosaltres som els encarregats de donar-los les eines per treure’n el màxim rendiment. Em marco els objectius immediats, crec que és el necessari en aquest tipus de situacions”.
Finalment, Marcelino ha acabat la seva intervenció parlant sobre l’evolució pròpia i del club durant aquests 7 anys: “És important saber que tots dos hem evolucionat. La humilitat, ambició i sobretot la feina és el que ens ha de fer perdurar i el millor argument per continuar evolucionant junts”.
Informació i Foto: Villarreal CF