Esports

Marcelino Garcia (Tecnic del ValenciaCF) analitza la previa del partit de lliga davant el Malaga

Marcelino ha atès els representants dels mitjans de comunicació a la Ciutat Esportiva de Paterna, on ha incidit en la “nova” versió del Màlaga CF, que en els últims quatre partits ha empatat dos i les seves dues derrotes van arribar per la mínima. Guanyar a La Rosaleda no serà fàcil, però és l’únic objectiu.

El Màlaga CF arriba cinc partits sense marcar un gol a La Rosaleda, de quina manera es gestiona aquesta desesperació dels equips que es veuen a sota en la classificació?

És un altre partit on ells es jugaran les possibilitats de mantenir la categoria, que és el seu principal objectiu. No penso que el que ha passat anteriorment hagi de tenir transcendència en els 90 minuts del partit, però les dinàmiques, sobretot quan són llargues, és per alguna cosa. Respectem al màxim al Màlaga CF, sabent que els seus últims resultats han estat molt ajustats, amb dos empats i dues derrotes per la mínima. No ens fixem més enllà. El Màlaga CF ha canviat el seu estil, entre els que van sortir i van entrar són 16 jugadors diferents, ha canviat l’entrenador, estan buscant alguna cosa diferent, juguen de forma diferent a l’equip que va jugar a Mestalla i hem de ser solvents per guanyar el partit.

Com li ha anat aquesta setmana “neta” de partits?

Ens ha vingut bé, per descansar i per entrenar, que ho necessitàvem. Tanta competició ens va desgastar a nivell físic i mental, hi havia jugadors que van jugar més minuts dels que volíem per les lesions, a més del nombre de partits, va venir motivat per l’exigència dels rivals. Pensem que ens va venir bé aquesta setmana i les successives, ens va venir bé, tot i que ens hagués agradat arribar aquesta setmana sabent que anàvem a jugar una final. La victòria contra el Llevant UD ens va suposar un punt d’inflexió i un motiu de satisfacció després de les derrotes que teníem de forma consecutiva.

Com estan físicament Murillo i Rodrigo?

Vam decidir que Jeison ja estava apte per jugar després d’una operació de pubis, i crec que en molts dels casos difícil de predir en quant de temps estarà disponible. Rodrigo va tenir una lesió muscular lleu, porta entrenant normal amb el grup dos dies.

És moment per aprofitar aquesta situació amb els rivals que lluiten per la Champions?

Tot passa perquè nosaltres guanyem, aquesta és la solució. Tenim un partit per setmana, cal intentar guanyar-lo, ens hagués agradat estar en competició europea i és pel que ha de lluitar el València CF. El Vila-real CF no va jugar al gener la Copa a l’estar eliminat, tampoc el Reial Madrid, si el Sevilla FC, per parlar dels rivals més propers. Falten 15 jornades per al final, estem en una situació extraordinària i considerem cada partit com una final. Cada victòria és un pas cada vegada més gran per definir-nos i mantenir la posició que tenim.

El València CF està més feble en defensa que en altres períodes del campionat, ¿el preocupa?

És evident que ens preocupa encaixar tants gols, estem ocupats en que aquesta xifra de gols baixi, no tinc clar que hàgim perdut eficàcia defensiva pel que fa a arribades del rival, però sí que ha augmentat la seva eficàcia. Amb temps intentarem ser més solvents i encaixar menys gols en el que queda de competició. Tenim aquest problema que volem solucionar.

Ha realitzat l’entrenament Kangin Lee, que té 16 anys. Què li sembla?

És un futbolista en el qual el València CF té dipositades moltes esperances. És molt jove, està en procés de formació, alguns dies s’entrena amb nosaltres i entre tots l’ajudarem perquè sigui futbolista del València CF.

 

 

 

Informació i Foto: http://www.valenciacf.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint