Les jornades de la Borsa de Comerç Europea se celebraran a València el proper mes d’octubre
El secretari autonòmic per a la Unió Europea i Relacions Externes, Joan Calabuig, ha avançat que la Generalitat recolzarà la celebració de la 62a edició de les jornades de la Borsa de Comerç Europea, que se celebraran a València els propers 6 i 7 d’octubre.
Així ho ha manifestat després de reunir-se amb el prior i cònsol Major del Consolat de la Llotja de València, Vicente Ebri, que li ha presentat el programa de la 62a edició de les jornades de la Borsa de Comerç Europea.
Segons ha explicat el secretari autonòmic, la celebració d’aquestes jornades a València suposa una oportunitat per consolidar la imatge de la ciutat com a model d’urbs emprenedora, referent als sectors del comerç i serveis, respectuosa amb l’entorn i tradicionalment exportadora.
L´esdeveniment se celebrarà a Fira València i comptarà amb la participació de representants de la majoria de països d´Europa, i una àmplia representació de països dels EUA, Amèrica del Sud i nord d´Àfrica, per la qual cosa són una ocasió excepcional per a reforçar lligams d’unió entre Espanya i la resta de països participants, així com per debatre sobre perspectives del mercat i assolir nous contactes comercials.
A més, aquestes jornades constitueixen un punt de trobada i intercanvis mercantils dels operadors del sector dels cereals, nacionals i internacionals, que cada any tenen lloc a una de les ciutats més importants d’Europa.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana