Esports

Les declaracions de Jordi Ferriols (tecnic del Villarreal Femeni) previes al partit davant l’Osasuna

L’entrenador del Villarreal Femení, Jordi Ferriols, ha comparegut aquest divendres davant el micròfon de V Play per analitzar la prèvia del partit davant el CA Osasuna, que es jugarà aquest dissabte, a les 16.00 hores, a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza.

“L’equip està molt bé. El 2026, tenim dues victòries i dues derrotes. Crec que hem merescut més en aquests dos últims partits, però l’equip està treballant bé. Tenim les coses clares. Estem contentes i sabem que aquesta és la línia a seguir”, ha valorat el tècnic vila-realenc.

Pel que fa al rival, Ferriols ha advertit del potencial d’Osasuna: “És un equip molt vertical, que et sotmet a la teva àrea i acumula molta gent en centres laterals. Estarem preparades per a aquests ajuts en les segones jugades i tenir la calma que ens permeti identificar els espais que deixen enrere de la seva defensa. Aprofitar les ocasions que tinguem a la seva àrea”.

A més, el tècnic groc ha ressaltat la importància del partit: “Som dos equips que estan a dalt i volem seguir aquí. Queden nou jornades i sabem com és de complicat. És important, queda molt, però volem guanyar”.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint