Municipis

L’Alcúdia de Crespins rep 158.000 euros de la Generalitat per al foment de l’ocupació

L’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins ha aconseguit més de 158.099 euros gràcies a dues subvencions atorgades pel Servei Valencià d’Ocupació i Formació LABORA, pertanyent a la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

La primera de les subvencions de 81.501,56 euros pertany al programa ECOVID i està destinada a la contractació de persones d’almenys 30 anys i desocupades a conseqüència de la conjuntura derivada per la Covid. En aquest cas, l’ajuda es destinarà a la contractació d’un o d’una Tècnica de Desenvolupament Local, un o una Administrativa i de dos peons que desenvoluparan diferents tasques a la Brigada Municipal.

Pel que fa a la segona subvenció, l’Alcúdia de Crespins rebrà 76.597,92 euros del programa EMPUJU, destinat a la contractació de persones menors de 30 anys que figuren inscrites com a demandants d’ocupació als espais Labora de la Generalitat. Amb aquest import, l’Ajuntament té prevista la contractació de cinc peons per a desenvolupar tasques de jardineria o neteja, entre altres.

Informació i Foto: Ajuntament de l’Alcudia de Crespins

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint