Política

L’Ajuntament de Moncofa preveu celebrar les seves comissions i Ple d’abril línia després d’haver realitzat ja dues Juntes de Portaveus

L’Ajuntament de Moncofa agilitza durant aquests dies el seu funcionament online per ser eficaç en l’execució d’iniciatives durant la situació d’estat d’alarma sanitària de l’COVID19 o coronavirus. Així, el consistori preveu celebrar les seves properes comissions i el Ple del mes d’abril de forma telemàtica després d’haver celebrat ja el passat 3 d’abril la seva segona Junta de Portaveus per videoconferència per donar compte a tots els grups polítics de la Corporació de les decisions i iniciatives activades per protegir el màxim als veïns de Moncofa de el contagi de l’coronavirus.

L’alcalde de Moncofa, Wences Alós Valls, ha explicat que «des del minut zero estem treballant, posant tots els nostres recursos i pensant en noves idees que ajudin a millorar la situació entre tots. El funcionament de l’Ajuntament no pot parar en aquests moments en què és tan necessària la presa de decisions per a ser útils als nostres veïns, a les nostres petites i mitjanes empreses, als nostres col·lectius més vulnerables «.

D’aquesta manera, ia través de les Noves Tecnologies, el consistori avançarà en el seu funcionament i seguirà atenent totes les qüestions del municipi, aplicant els criteris de transparència que defineixen el funcionament de l’equip de govern, oferint tota la informació als diferents grups de la oposició.
En aquest sentit, el primer edil ha destacat que «anem a aplicar el funcionament telemàtic als diferents òrgans de govern perquè el poble de Moncofa segueixi estant atès en tots els seus aspectes. Avui més que mai hem d’unir i sumar esforços per a, entre tots, tornar com més aviat a la normalitat «.

Tots els recursos activats per fer front a l’coronavirus

L’Ajuntament de Moncofa ha implantat des de l’inici d’aquesta crisi sanitària un ampli paquet de mesures especials per reduir en la mesura del possible l’expansió de l’COVID-19 i garantir la millor prestació de serveis als seus veïns. Aquestes iniciatives abasten a diferents àmbits de les seves competències, des del teletreball per als funcionaris, a la compra i lliurament a domicili de productes de primera necessitat per als col·lectius més vulnerables a el pagament de proveïdors.

Així, l’Ajuntament de Moncofa ha implantat un ampli dispositiu de teletreball per al seu personal, manté reforçats els serveis de neteja i desinfecció, Policia, el Servei d’Atenció Domiciliària, els Serveis Socials i l’atenció a el públic via telefònica al 964 580 421 2201 de 10:00 a 13:00 hores.

 

 

 

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint