El Partit Popular urgeix test massius per a Castelló com a principal mesura per frenar el coronavirus
El president provincial de l’PPCS, Miguel Barrachina, ha explicat que «és urgent la realització de test a la província de Castelló» com a mesura per frenar l’avanç de la malaltia. Barrachina ha advertit que «el nombre de proves realitzades fins ara és insignificant i tan sols reduirem el nombre de víctimes i de contagis si es realitzen test de forma massiva».
Per al responsable de l’PP de Castelló «el que ens ocupa i preocupa a tots els espanyols és reduir els contagis i els malalts» i els tests són la principal eina per reduir els contagis i per protegir el personal sanitari i els que estan en primera línia de treball en aquesta crisi «.
«Amb aquestes proves salvarem vides i és indispensable que d’una vegada per totes els tests no siguin un privilegi per als ministres de Govern» al que Barrachina ha afegit que «aquests tests són fonamentals per a la crisi sanitària que va a afectar molt a la crisi econòmica posterior «.