L’Ajuntament de Castelló recolza els actes del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple
Regidores i regidors de la Corporació municipal han participat aquest matí en els actes del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple que han tingut lloc en plaça Major de Castelló amb l’objectiu de conscienciar i donar conèixer aquesta malaltia a la ciutadania. L’organització ha comptat amb la col·laboració econòmica de la Regidoria de Benestar Social.
Informació i Foto: http://www.castello.es