Política

L’Ajuntament de Castelló recolza els actes del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple

Regidores i regidors de la Corporació municipal  han participat aquest matí en els actes del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple que han tingut lloc en plaça Major de Castelló amb l’objectiu de conscienciar i donar conèixer aquesta malaltia a la ciutadania. L’organització ha comptat amb la col·laboració econòmica de la Regidoria de Benestar Social.

Informació i Foto: http://www.castello.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint