DestacatTurisme

L’aeroport de Castelló posarà en marxa la seva nova ruta a Viena el 30 de març

La nova ruta entre l’aeroport de Castelló i Viena arrencarà el proper 30 de març de 2020 i estarà operativa durant set mesos, fins al 23 d’octubre, ampliant en vuit setmanes el calendari previst.

El director general d’Aerocas, Joan Serafí Bernat, ha detallat que l’aerolínia Wizz Air té a la venda els bitllets de la nova connexió, que operarà amb dues freqüències setmanals, en dilluns i divendres.

Bernat ha destacat que la previsió inicial era que la ruta operés durant 22 setmanes, període que s’ha ampliat fins a les 30 setmanes.

“És una satisfacció que l’enllaç amb Viena abasti també la temporada primaveral, ja que permetrà canalitzar turistes austríacs al llarg d’un ampli període, contribuint així a la desestacionalització del sector turístic a la província de Castelló”, ha assenyalat el director d’Aerocas .

Joan Serafí Bernat ha recordat que aquesta connexió s’ha tramitat a través del segon pla de posicionament de l’aeroport de Castelló en els mercats turístics europeus. Aquesta campanya també ha possibilitat una connexió anual amb Londres-Luton, que arrenca el proper 9 de desembre, i una altra amb Marsella, que comença el 14 d’abril. Aquestes tres rutes tindran una vigència de tres anys.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint