DestacatEducació

La Universitat Jaume I acull una nova edició de la Prova Cangur

Al voltant de 900 alumnes de la província de Castelló han participat en una nova edició de la Prova Cangur, celebrada a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I.

En concret, l’activitat ha reunit alumnat de 3r i 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat, així com de cicles formatius de grau mitjà i superior, que ha posat a prova les seues habilitats matemàtiques mitjançant la resolució de problemes.

La prova, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques i organitzada per les comissions balear, valenciana i catalana, té com a objectiu estimular l’interès per les matemàtiques i fomentar el raonament lògic entre l’alumnat.

D’altra banda, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO realitza la prova aquest divendres 27 d’abril als seus respectius centres educatius.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint