La Universitat d’Alacant obri la III Setmana de la Mediació
Les activitats començaran el dilluns 9 de novembre a les 17.30 hores a la Universitat d’Alacant amb l’acte d’inauguració que tindrà lloc a la sala de graus Ramón Martín Mateo i que comptarà amb la presència de rector, Manuel Palomar, al costat de el director de Reformes democràtiques i Accés a la Justícia, José García Añón. L’acte es podrà seguir en directe en aquest enllaç.
La primera jornada, el dilluns 9, es realitzarà al campus alacantí sota l’epígraf «La mediació intrajudicial a la Comunitat Valenciana.Soluciones i Reptes», la segona es traslladarà dimarts 10 a Col·legi Provincial de l’Advocacia d’Alacant i abordarà «Mediació i Justícia Gratuïta «i es podrà seguir en aquest enllaç. La tercera jornada tindrà com a escenari la Seu de la Ciutat d’Alacant de la UA i porta per títol «Mediació comunitària: de la formació a la pràctica Municipal» i per seguir-la en directe es podrà fer des d’aquest enllaç. Finalment, el dijous, des del Col·legi Oficial de Procuradors d’Alacant es tractarà el tema «Procura i Advocacia, compromesos amb la mediació», que estarà disponible en directe en aquest enllaç.