La Universitat d’Alacant i Bankia renoven el seu acord de col·laboració en Fòrum Alacant
La Universitat d’Alacant i Bankia han renovat l’acord de col·laboració a través del qual es desenvolupa periòdicament un espai de debat en el marc del Fòrum Alacant.
El rector, Manuel Palomar i Olga Garcia, directora territorial de Múrcia i Alacant i Jesús Àngel Cecilia, director de zona d’Alacant ciutat, per part de l’entitat financera, han rubricat aquest divendres la renovació del conveni que preveu una aportació econòmica per part de Bankia de 16.000 euros per a l’organització i realització de les trobades informatives. Un acte en què també han estat presents, la secretària general de la Universitat d’Alacant, Esther Algarra i la vicerectora de Planificació Econòmica, Mónica Martí.
La iniciativa, que es desenvolupa en els últims anys, permet la possibilitat que ponents de primer nivell participin en un col·loqui a través del qual abordar qüestions d’actualitat i interès per al teixit socioeconòmic de la província. Les trobades, que es realitzen en el marc del Fòrum Alacant reuneixen de forma periòdica a ponents amb professionals i actors qualificats de diversos àmbits.
El rector ha assegurat que «aquesta iniciativa permet posar en contacte a actors principals de diferents àmbits amb el teixit socioeconòmic de la província i l’acord amb Bankia fa que sigui possible dur a terme aquest projecte».
Per part de l’entitat financera, Olga García, ha destacat que «Fòrum Alacant ha aconseguit consolidar-se com un referent de debat amb un notable èxit en les trobades que s’organitzen de forma periòdica. És sens dubte una iniciativa útil amb la qual estem contents de poder col·laborar «.
Informació i Foto: http://www.web.ua.es