Municipis

La Sala d’estar recapta fons per ajudar a Viver després dels incendis d’aquest estiu

El passat cap de setmana es va viure una jornada solidària molt especial al
convent de Viver, a través de la qual es van aconseguir recaptar prop de 400
euros que l’Ajuntament de Viver destinarà a la compra de diferents
plantes i arbres.

«Recaptació per plantar nous arbres i plantes a Viver»
La Sala d’Estar és un centre de benestar que acompanya les persones a
tenir més qualitat en les seves vides i no hem dubtat a ajudar amb
allò que sabem fer al municipi de Viver i als pobles propers que
els incendis han patit aquest estiu perdent hectàrees d’arbres.
Un cop més, hem volgut integrar la cultura dels pobles, la natura i
el benestar.

El matí va començar amb una sessió de meditació i visualització de la mà
de Soraya Soler, directora de La Sala d’Estar, on es van compartir
moments molt especials entre persones del poble i també persones de
fora que van anar a la jornada. I va acabar amb una xerrada i debat sobre el
medi ambient i els incendis, duta a terme per Mar Albarañez i Vera
Maznikova, de l’equip de bioagradables.

L’import de la jornada es va destinar íntegrament a l’Ajuntament de Viver, que
ens va explicar la duresa dels incendis d’aquest estiu i com es va viure al
poble. També ens van explicar els tipus de plantes i arbres que pretenen
replantar tant a Viver com a altres municipis propers afectats i les
mesures que prendran per evitar propers incendis similars.
Les fotografies i els vídeos de l’esdeveniment van ser realitzats per Raquel Fornells.
Organitza La Sala d´Esta en col·laboració amb l´Ajuntament de Viver.

Informació i Foto: Soraya Soler

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint