Política

La regidoria de transició ecològica de l’Ajuntament de Castelló participa en una jornada de bioconstrucció de la cooperativa Okambuva

La Regidoria de Transició Ecològica de l’Ajuntament de Castelló ha participat i col·laborat aquest dissabte en un taller de bioconstrucció organitzat per la cooperativa Okambuva. La jornada ha format en els inicis de l’ús de la calç i ha comptat amb l’assistència de més de 20 persones. S’ha desenvolupat en el centre ecoeducatiu d’Arquiteria a Almassora.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint