Política

La regidoria de benestar social de l’Ajuntament de l’Alcudia de Crespins realitzarà sessions de gimnàstica de manteniment per a majors

La regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins durà a terme, des del mes de juliol i fins al mes d’octubre, unes sessions de gimnàstica de manteniment per a majors de 60 anys emmarcades en el Programa d’Activitats d’Atenció i Promoció del Benestar de les Persones Majors i Dones de la Diputació de València.

Així doncs, durant els mesos de juliol i agost, les sessions es realitzaran de dilluns a divendres en horari de 9.00 a 10.30 hores mentre que del 16 de setembre al 10 d’octubre, l’horari per a les classes serà els dimarts i dijous de 16.00 a 17.30. En tots dos casos, les sessions es desenvoluparan a la Casa de la Cultura.

Les persones interessades a participar hauran d’inscriure’s en la Llar dels Jubilats de l’Alcúdia de Crespins abans del 27 de juny, data límit. Cal remarcar que les places estan limitades a 30 participants.

Informació i Foto: Ajuntament de l’Alcudia de Crespins

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint