DestacatPolítica

La regidora de Participació Ciutadana d’Alcoi visita l’Ajuntament de Castelló

La regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Castelló, encapçalada per Ignasi Garcia, ha rebut hui a Maria Baca, regidora de Participació Ciutadana en l’Ajuntament d’Alcoi, que ha visitat el consistori per tal d’observar la metodologia de treball que segueix aquesta regidoria.

 

Així, Garcia li ha explicat el funcionament de L’Escola de Participació de Castelló, que ha estat inclosa en la Xarxa d’Entitats locals per la Transparència i Participació Ciutadana de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) com a exemple de ‘participació en pràctica’, és a dir, ha estat seleccionada com a exemple de qualitat i impacte dintre del procés participatiu i l’associacionisme a la ciutat de Castelló.

 

 

 

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint