Més notícies

La plaça Major de Castelló s’ompli de moda i creativitat en una nova edició de ‘Moda Local al Teu Costat’ per a potenciar el comerç local

. La regidoria de Comerç i Consum ha celebrat amb èxit una nova edició de ‘Moda Local al Teu Costat’, que ha tornat a omplir de vida la plaça Major reafirmant el seu paper com a referent del comerç de proximitat a la ciutat. Multitud de persones s’han acostat durant tot el matí per a gaudir de les desfilades de moda infantil i adulta, consolidant l’esdeveniment com un punt de trobada entre comerciants i veïns.

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, al costat del regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, i altres regidors, ha assistit des de primera hora a la desfilada mostrant, una vegada més, el suport institucional a aquesta iniciativa, que és tot un clàssic el mes d’octubre. “Gràcies a la implicació del comerç de proximitat, en col·laboració amb la regidoria de l’àrea, es visibilitza l’oferta local que desperta l’interés moltes persones que han romàs atentes a la desfilada de principi a fi. Sens dubte, accions com aquesta ajuden a visibilitzar el teixit comercial de la nostra ciutat, i posen en valor les signatures locals”, ha assenyalat l’alcaldessa.

En la passarel·la instal·lada en el cor de la ciutat s’han mostrat les últimes tendències de moda de signatures locals a l’abast de tots els castellonencs. Els comerços participants han presentat les seues novetats tardor-hivern en un ambient festiu i creatiu. En la desfilada infantil han participat les botigues Vannu i Pistatxo, mentre que la desfilada d’adults ha comptat amb la presència dels Calces, Corsetería Maruja, Corsetería Fabregat, Crabbe, Gnom, Bonica, L’Espill de la Núvia, Enclavament, Novo, Nadiah i Javier Gimeno. A més, en la categoria de complements ha destacat la participació d’Òptica Valls.

El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, ha assenyalat que “gràcies a aquesta iniciativa moltes persones han pogut gaudir i conéixer la creativitat dels nostres comerciants, així com les últimes tendències de la temporada. ‘Moda Local al Teu Costat’ és una oportunitat única per a enfortir el vincle entre els comerços locals i la ciutadania, mostrant de manera tangible el talent i la innovació que tenim a Castelló”.

Vidal també ha assenyalat que “aquesta iniciativa també té un valor cultural i social, en oferir un espai de trobada on veïns i visitants poden gaudir d’un matí diferent, plena d’estil i diversió. A més, l’esdeveniment posa en relleu la importància de fer costat al xicotet comerç, que constitueix una part essencial del teixit econòmic i del caràcter de Castelló”.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint