Més notícies

La Generalitat participa a la Fira de la Mobilitat Sostenible que se celebra a València durant el cap de setmana

La Generalitat participa durant aquest cap de setmana a la Fira de la Mobilitat Sostenible, que s’organitza un any més a la plaça de l’Ajuntament de València, amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat i el “Dia Europeu sense Cotxe”.

La Conselleria d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori juntament amb Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), compta amb un estand integrat en aquesta fira que obre el dissabte i diumenge de 10 a 20 hores.

Al recinte de la Generalitat s’ofereix informació sobre iniciatives que la Conselleria desenvolupa en matèria de mobilitat sostenible, com les noves vies bicicletes i de vianants previstes a l’àrea metropolitana de València, que constituiran l’Anell Verd, així com del Pla bàsic de Mobilitat.

A més, es presenta també la iniciativa encaminada a promoure un transport sostenible, que sota el lema #huidescansaelcotxe, està dirigida als estudiants de Secundària, Batxillerat, Formació Professional perquè s’impliquin en transmetre als seus familiars, veïns o amics la importància de no utilitzar el cotxe i els beneficis d’apostar per l’ús del transport públic.

Així mateix, FGV ofereix informació del servei que presta des de la xarxa de metro i tramvia de Metrovalencia, dels avantatges i iniciatives que desenvolupa per promocionar el transport entre els més petits amb Metroescola.

Com a part de les iniciatives previstes amb motiu de la Setmana de la Mobilitat i el Dia Europeu sense Cotxe, un any més, el proper 22 de setembre, els serveis de transport Metrovalencia, TRAM d’Alacant i TRAM d’Castelló obriran les portes al públic de manera totalment gratuïta.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint