La Generalitat facilita el desplaçament a Fira València amb tramvia amb motiu d’Induferias i Hinchalia

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) facilitarà del 22 al 24 de novembre els desplaçaments a Fira València a la Línia 4 del tramvia de Metrovalència amb l’objectiu de facilitar la mobilitat per a les persones que acudeixin a la celebració d’Indufèries i Hinxàlia.

Durant la celebració dels certàmens, el servei de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minuts a l’horari establert entre les 6.00 i les 22 hores.

Dimarts 22, dimecres 23 i dijous 24, el primer tramvia des de Beteró entrarà en servei a les 6 hores, mentre que des de Doctor Lluch ho farà a les 6.30 hores. L’últim des d’aquesta estació serà a les 21:29 hores. Des de Fira, el primer serà a les 6.40 hores, mentres que el darrer transport s’oferirà a les 22.19 hores.

Per tal d’agilitzar el servei, tots els tramvies que facin el recorregut fins a la Fira de Mostres ho indicaran al rètol de destinació ubicat a la capçalera de la unitat. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que vulguin ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Aquesta informació també està disponible a la pàgina web de Metrovalencia, així com a @metrovalencia, a facebook/metrovalencia.fgv ia l’app oficial.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: