La Diputació de València i Cámara Valencia treballaran per a garantir la cooperació pública i privada

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha mantingut este dimarts una reunió amb el president de Cámara Valencia, José Vicente Morata, i el director gerent, Jorge Linares, per a abordar la coordinació d’esforços per al desenvolupament empresarial en la província.

En este sentit, han remarcat la fluïdesa entre la institució i la corporació, “pilars fonamentals per a la cooperació efectiva entre el sector públic i el privat”. A més de la bona sintonia i la lleialtat institucional, han destacat “la importància d’establir un ambient propici per al diàleg continu i la coordinació d’esforços amb la finalitat de garantir el desenvolupament econòmic i el benestar del sector empresarial”.

Així mateix, durant la trobada, el president Mompó ha posat l’accent en la necessitat de “treballar units per a atraure noves inversions i facilitar la instal·lació de noves empreses que contribuïsquen al progrés de la província de València”. En este sentit, ha expressat també que “treballarem per a dur a terme polítiques i programes que promoguen la competitivitat i la innovació”.

La institució i la corporació han incidit també en la importància de “enfortir la posició de València com un destí atractiu per a noves empreses, posant sobre la taula el potencial econòmic de la província”.

Informació i Foto: Diputació de Valencia

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d