CulturaDestacatPolíticaTurisme

La Diputació de Castelló promocionarà la marca turística de la província en tres fires especialitzades aquest cap de setmana

La Diputació de Castelló promocionarà la marca turística de la província fins a tres fires especialitzades des d’avui divendres i fins diumenge que ve com a part del seu ambiciós Pla de Màrqueting Turístic consensuat amb el sector, els municipis i la Generalitat. Així, durant aquests propers dies el Govern Provincial participarà a la B-Travel Barcelona, ​​la Madrid More Aqua Show i la STM Lleida com a part del seu compromís per atreure més turistes a Castelló. També realitzarà diverses accions promocionals a la ciutat de Castelló coincidint amb la celebració de les Festes de la Magdalena declarades Festes d’Interès Turístic Internacional.

El vicepresident de la Diputació i diputat provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que «exportem de la mà de municipis i sector l’oferta turística de la província, i ho fem en les fires que poden atreure més oportunitats de negoci a la nostra terra. Són esdeveniments en què les empreses tenen l’oportunitat de presentar els seus serveis, compartir reunions de treball amb operadors turístics i agents i, en definitiva, atraure més turistes a la nostra província, generant riquesa «.

Cal assenyalar que la B- Travel Varcelona és una fira generalista a la qual la Diputació assisteix amb espai dins de l’estand de la Comunitat Valenciana amb presència de destinacions i empreses turístiques. D’altra banda, les altres dues fires d’aquest cap de setmana compleixen objectius concrets de segments turístics més especialitzats. Així, la Madrid Aqua Show és una fira especialitzada en turisme de busseig. La Diputació participa amb un espai propi dins de l’estand de Comunitat Valenciana amb presència d’empreses que comercialitzen el producte de busseig a la província. Finalment, la STM Lleida és una fira especialitzada en turisme actiu. La Diputació assisteix per primera vegada i amb un estand propi per donar cabuda a la presència de les empreses que comercialitzen aquest producte a la província.

Millors xifres turístiques a gener 2019

La tasca promocional de la Diputació de Castelló a través del Patronat Provincial de Turisme ha contribuït a millorar les xifres turístiques registrades a la província durant el primer mes de 2019. I és que al gener el total de viatgers que han pernoctat en allotjaments reglats de la província de Castelló ha estat de 55.207, 1 11,47% més que en el mateix període de 2018. Així ho confirmen les dades del Butlletí que el Patronat Provincial de Turisme publica de forma mensual i que indiquen a més que el 70,81% del total de viatgers que van visitar la província al gener són de procedència nacional mentre que el 29,29% ho són de l’estranger. Amb això, la variació durant el mes de gener ha estat positiva, tant per als residents a Espanya un 11,70% com per als estrangers que han augmentat un 10,90%.

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint