La Diputació de Castelló inverteix més de 110.000 euros a San Rafael del Río
La Diputació de Castelló ha invertit 110.857 euros a través del Pla 135 a Sant Rafel del Riu per fer obres importants al municipi. El vicepresident de la Diputació de Castelló, Andrés Martínez, i l’alcalde de Sant Rafel del Riu, Domingo Giner, han comprovat el resultat de l’actuació.
Així doncs, amb una inversió de 60.999 euros s’han asfaltat diversos carrers de Sant Rafael del Riu i amb una aportació de 49.857 euros s’ha condicionat la primera planta de l’ajuntament per a arxiu municipal.
Per a l’alcalde, “aquesta inversió suposa un avanç important per al nostre municipi que suposen una millora significativa per Sant Rafel del Riu”. Per això, “des de l’ajuntament agraïm el treball de la Diputació de Castelló, una administració propera, que viu el dia a dia les necessitats dels municipis de la província, sobretot dels més petits”
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es