MunicipisPolítica

La Comissió d’Urbanisme aprova la modificació del pla general de la Pobla de Farnals per construir un centre cultural

La Comissió Territorial d’Urbanisme de València ha aprovat una modificació de el pla general de la Pobla de Farnals que permet l’optimització de terra públic i la construcció d’un centre cultural al municipi.

D’aquesta manera, amb la ‘Modificació nº 8 de el Pla General de la Pobla de Farnals’ es procedeix a el canvi de l’ús de l’sòl dotacional pertanyent a el Sistema General Sanitari Assistencial, que passa a un ús d’equipament públic de caràcter educatiu-cultural, amb la destinació específica a centre cultural.

Així mateix, es modifica l’ús d’una altra parcel·la dotacional pertanyent a la xarxa secundària, actualment qualificada com a sistema local de serveis públics, com a equipament públic de la xarxa primària d’ús sanitari-assistencial. Aquestes modificacions vénen justificades per l’ocupació d’aquesta última parcel·la de centre de salut.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint