Julián: un groguet nordic
Julian, pedagog de professió, segueix el Vila-real CF des de l’any 2005, ja fa gairebé 16 anys. Preguntat per quina raó segueix el Submarí Groc malgrat la distància, el seguidor noruec explica: “Suport al Vila-real perquè és un club familiar que cuida al màxim la seva comunitat i, sobretot, perquè fa que la gent que viu a milers de quilòmetres, com jo, ens sentim inclosos”.
Un altre factor que va fer Julian enamorar-se del Vila-real, va ser la fe infrangible de l’equip per tirar endavant en els moments complicats, com el descens de la temporada 2012. “Descobreixes quant significa un club per tu quan els veus lluitar davant de les adversitats. Temporades com aquella em van fer apreciar i reforçar encara més el meu sentiment per l’equip”, admet Julian.
Aquest seguidor de Noruega intenta no perdre’s cap trobada del Submarí Groc. “Veig des de casa els partits del Vila-real CF en directe o en redifusió”, explica Julian i afegeix que mai no ha vist un partit en directe del quadre groguet, però espera fer-ho quan la situació sanitària millori.
Així mateix, sobre quin és el seu millor record com a seguidor groguet, aquest aficionat explica que va ser la consecució de l’Europa League la temporada passada i afegeix que el seu jugador favorit en la història del club és Juan Román Riquelme. “La manera com manejava la pilota era una cosa fora d’aquest món. La seva visió, el control de la pilota i els trets eren inigualables”, justifica.
Informació i Foto: Villarreal CF