MunicipisPolítica

Jorge Monferrer treballarà per garantir als veïns del Port de Burriana la reobertura de la biblioteca tancada per les obres de la Mediterrània

El candidat del Partit Popular a l’alcaldia de Borriana, Jorge Monferrer, s’ha compromès a treballar a partir del 28 de maig per la reobertura de la biblioteca de l’associació de veïns del Port “si els ciutadans ho decideixen així”. L’alcaldable ha fet aquestes declaracions després del tancament d’aquest recurs que va obrir les portes gràcies a l’afany de l’associació de veïns i “que avui està tancat per la manca de diàleg i consens”. “El nostre compromís és treballar per poder reobrir-ho en les condicions que exigeixen els afectats”.
Es tracta d’un mòdul instal·lat al Port, recurs cultural i d’oci de molts veïns i que l’associació va decidir tancar la setmana passada davant els problemes de sorolls, pols i tràfec d’operaris que es fan servir a les obres de l’avinguda Mediterrània. Circumstàncies que van obligar al tancament i que avui continuen sense corregir-se.
El tancament es mantindrà mentre no es compleixin les condicions establertes pels veïns. I ho farà tot i que els operaris ja treballen en un altre sector. Perquè la realitat “és que el problema persisteix amb els equipaments que s’han instal·lat a la zona”. «El nostre repte és ser capaços de tornar als ciutadans la possibilitat de seguir gaudint d’aquest servei com ho havien fet fins a la setmana passada», ha indicat Monferrer.
Cal assenyalar que els veïns del Port, com els hostalers i els comerciants de la platja de Borriana, van sol·licitar ajornar al mes de setembre les obres de remodelació de l’avinguda Mediterrània per no generar molèsties en ple estiu amb l’increment de la població i el més gran ingrés per als professionals que tenen la seva activitat a la costa. La negativa socialista a plantejar un retard en l’execució de la infraestructura es va evidenciar al ple on PSOE i Compromís van rebutjar sengles iniciatives presentades pel Partit Popular.
“Nosaltres estem decidits a tornar-li a Borriana la veu que ningú li devia treure. A acabar amb la mordassa per lliurar-los un altaveu i que les seves opinions siguin escoltades per part de qui governa. Perquè la participació no és una opció, és un deure que estem decidits a assumir no pas com una etiqueta, sinó com una obligació”. Aconseguir-ho “és possible aquest proper diumenge 28 perquè són les urnes les que han de decidir quin és el futur de Borriana per als propers quatre anys”, ha declarat Monferrer.

Informació i Foto: PP Borriana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint