DestacatPolítica

Igualtat destina més de 616.000 euros per condicionar la residència Manises de l’IVASS

La Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, a través del Institut Valencià d’Atenció Social-Sanitària (IVASS), ha realitzat una inversió de 616.197,50 euros des de 2015 per millorar les instal·lacions i l’equipament de la residència Manises.

Aquest centre de l’IVASS que atén 60 persones amb diversitat funcional intel·lectual, majoritàriament severs dependents o amb importants necessitats de suport, compta amb cinc unitats de convivència residencials i disposa d’una plantilla de 58 professionals.

La directora general de l’IVASS, Noelia Martí, ha assenyalat que “l’objectiu de Consell, durant aquests anys, ha estat abordar les necessitats dels centres i serveis de l’entitat per dignificar les instal·lacions i millorar les condicions de vida de les persones usuàries” .

Noelia Martí ha incidit “en la renovació de l’mobiliari, els equips informàtics i el sistema de protecció enfront d’incendis en la residència Manises”, i ha citat algunes de les intervencions escomeses com “l’aïllament d’elements de el sistema d’aigua potable i la instal·lació de noves unitats el sistema de climatització de les estades “.

noves actuacions

Així mateix, ha explicat que “actualment s’estan executant noves actuacions”, i ha posat èmfasi que “s’han pres les mesures necessàries per evitar molèsties a les persones usuàries i a el personal de la residència, a què ha agraït la paciència i comprensió mostrada , ja que no és fàcil treballar amb reformes pel mig “.

Aquestes obres, que ascendeixen a més de 387.000 euros, consisteixen en la reforma dels lavabos i adequació dels vestuaris de personal, així com l’eliminació de la piscina, que està en desús per substituir-la per unes dependències de fisioteràpia d’acord amb les necessitats de les persones usuàries.

Noelia Martí ha reiterat que “l’objectiu és seguir dotant els centres i serveis de l’IVASS dels recursos i suports tècnics perquè les treballadores i els treballadors puguin desenvolupar la seva tasca en condicions favorables, i per oferir un servei digne i de qualitat a les persones usuàries, que repercuteixi en el seu benestar diari “.

La residència Manises de l’Institut Valencià d’Atenció Social-Sanitària ofereix assistència integral especialitzada, allotjament i manutenció, així com programes terapèutics, activitats culturals i de convivència a les persones usuàries, a més de donar suport a les famílies.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint