‘Harry Potter: The Exhibition’ arribarà a la Ciutat de les Arts i les Ciències a l’abril
Després del gran èxit de l’exposició en la seva anterior visita, ‘Harry Potter: The Exhibition’, tornarà a Espanya aquesta primavera. Els fans tindran l’oportunitat de veure alguns dels icònics escenaris i objectes de les pel·lícules de Harry Potter. L’exposició tindrà lloc al Museu de les Ciències. Les entrades i més informació estaran disponibles a http://www.harrypotterexhibition.es en les properes setmanes.
En 2017, ‘Harry Potter: The Exhibition’ obrir les seves portes a Madrid, rebent més de 460.000 visitants en només 4 mesos. Després del gran èxit de l’exposició a Madrid, València serà la segona ciutat espanyola dins del tour europeu i l’única ciutat que albergarà l’exposició al nostre país el 2019.
En col·laboració amb Warner Bros Consumer Products, GES Events ha creat aquesta exposició experiencial de 1.500 metres quadrats, en la qual els visitants podran gaudir dels escenaris inspirats en els decorats de Hogwarts ™ que apareixen en les pel·lícules, i sorprendre amb l’increïble treball manual i artístic que s’amaga rere el vestuari, l’atrezzo i les criatures fantàstiques originals de la pel·lícula.
Sold Out i Encore s’associen amb GES per presentar l’exposició a València. Des de la seva exitosa estrena al Museu de Ciència i Indústria de Chicago el 2009, l’exposició s’ha presentat en importants institucions culturals i d’entreteniment i en museus de ciutats de tot el món, incloent Boston, Toronto, Seattle, Nova York, Sydney, Singapur, Tòquio, Colònia, París, Xangai, Brussel·les, Madrid, Milà i Berlín. Des de llavors, ha rebut més de 5 milions de visitants.