Guedes (Jugador del ValenciaCF) juga 79 minuts en el 3-3 de Portugal davant la “Roja”
Gran partit amb un intercanvi de cops entre Portugal, amb Guedes com a titular, i la “Roja” de Rodrigo, que va veure el partit a la banqueta en el debut de les dues seleccions al Mundial de Rússia que va acabar 3-3.
No s’ha pogut produir el duel de valencianistes sobre la gespa. Guedes va jugar 79 minuts i va estar molt actiu en els minuts inicials, on després de l’1-0 marcat per Cristiano Ronaldo de penal als dos minuts de joc, va intentar aprofitar la seva velocitat al contraatac. Es va col·locar com a davanter al costat de Cristiano i va buscar el gol amb un xut des de fora de l’àrea que va colpejar en un defensa en el minut 17. Quatre després Jordi Alba li “va robar” la cartera quan el lusità es disposava a colpejar, després d’una passada enrere . Diego Costa va empatar en el minut 23, però de nou la selecció de Portugal es va avançar, després d’una rematada de Cristiano des de fora de l’àrea que va sorprendre a De Gea.
Després del descans, la Roja va aconseguir donar-li la volta al marcador amb gols de Diego Costa i Nacho. Rodrigo veia des de la banda el partit mentre escalfava, però el seleccionador Fernando Hierro no va recórrer al valencianista, que va veure com a quatre minuts per al final va tornar a empatar Portugal amb un altre gol de Cristiano. Iran lidera el Grup B després de guanyar-li al Marroc (0-1), seguida del combinat lusità de Guedes i la Roja de Rodrigo, totes dues seleccions amb un punt.
Informació i Foto: http://www.valenciacf.com