Educació

FUE-UJI organitza píndoles formatives gratuïtes

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa aposta per continuar oferint formació a través de metodologies e-learning i proposa reconeguts professionals que aportaran els seus coneixements i experiència a través de sessions virtuals gratuïtes, obertes al públic general.

 

Es tracta d’accions formatives en línia, que tindran lloc en horari de vesprada a través de videoconferència, en les quals experts en intel·ligència emocional, coaching i psicologia infantil, abordaran la manera de gestionar la situació actual provocada per la crisi de la COVID-19.

 

Edgar Bresó, doctor en Psicologia de les Organitzacions i del Treball i expert en intel·ligència emocional, serà l’encarregat d’explicar el dijous 30 d’abril de 2020 a les 18 hores com la intel·ligència emocional pot ajudar a nivell personal i laboral i com utilitzar-la en situacions de crisis.

 

La sessió abordarà la capacitat per a percebre i gestionar adequadament les emocions com habilitat indispensable a l’hora de tindre èxit en les relacions personals i laborals. La píndola que es presenta és una sessió de 90 minuts de duració en la qual es realitzaran exercicis, debats i discussions que ajudaran, sens dubte, a descobrir què pot aportar la Intel·ligència Emocional al dia a dia, així com quines tècniques existeixen per a millorar l’habilitat per a percebre, comprendre i gestionar les emocions.

 

Edgar Bresó és doctor en Psicologia de les Organitzacions i del Treball per la Universitat Jaume I, Premi Extraordinari de doctorat en Ciències Humanes (2008), Premi a l’Excel·lència Docent de l’UJI (2014) i Menció honorífica en la X edició del Premi cientificotècnic de la ciutat d’Algemesí (2015).

 

Director de l’Equip d’Investigació «Organitzacions Emocionalment Intel·ligents», ha publicat desenes d’articles en revistes d’investigació i és membre de la Junta executiva de l’Associació Nacional d’Intel·ligència Emocional (ASNIE) i membre de la ISEI (International Society of Emotional Intelligence).

 

Les píndoles formatives de la FUE-UJI es plantegen com una oportunitat per a l’intercanvi d’idees amb els ponents ja que tindran un espai per al debat obert.

 

La FUE-UJI ha incorporat noves propostes a aquest cicle de píndoles formatives virtuals. No cal realitzar inscripció, n’hi ha prou amb accedir a través de la web www.fue.uji.es

Informació i Foto: UJI

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint