Esports

Flexicar es converteix en nou patrocinador principal de l’Elx CF

Flexicar i l’Elche CF han arribat a un acord que converteix l’empresa de la marca taronja en el patrocinador principal del club per a la propera temporada. L’acord inclou la presència de la marca a la part frontal de la samarreta del primer equip i als principals panells publicitaris de l’estadi Martínez Valero.

La marca debutarà aquest diumenge 23 d’agost, a les 21:30 h, en el partit entre l’Elche CF i el FC Barcelona, ​​corresponent a la segona jornada de LaLiga EA Sports. Aquest serà el primer partit a casa de la temporada per a l’equip verd-i-blanc i el debut a la competició per a les blaugranes després de la victòria d’Espanya al Mundial, convertint-lo en un dels partits més vistos del primer cap de setmana de la lliga.

Per a Flexicar, amb més de 180 punts de venda a Espanya i Portugal i més de 100.000 vehicles venuts el 2025, l’acord reforça la seva estratègia de notorietat de marca i la seva presència a la Comunitat Valenciana i al sud-est d’Espanya, on l’empresa té una forta presència amb 22 concessionaris a Alacant, Elx, Múrcia, València, Castelló, Cartagena, Benidorm, Torrevella, Dénia, Gandia, Sagunt i altres ubicacions clau.

Aquesta aliança reforçarà el coneixement de la marca en un territori prioritari, estrenyrà vincles amb els clients actuals i potencials i donarà suport al creixement de l’empresa en una de les àrees més dinàmiques del sector de l’automoció.

«Aquesta associació amb l’Elx CF ens permet portar Flexicar a més persones a través d’un club amb història, identitat i una afició profundament connectada al seu equip. Compartim la mateixa comprensió del creixement: construir des d’una base sòlida i competir amb ambició», afirma Antonio García Olmos, CEO de Flexicar.

Joaquín Buitrago, president de l’Elx CF, va destacar el valor d’aquest acord perquè representa «una aposta important per donar visibilitat a empreses nacionals que també tenen arrels locals». «Per al Club, és un honor que una marca amb aquest prestigi hagi triat una institució com l’Elx per projectar-se a la Primera Divisió», va afegir.

L’Elx CF afronta la seva segona temporada consecutiva a la Primera Divisió després d’acabar la temporada 2025-26 en 15a posició, empatat a punts amb el Sevilla FC i el Deportivo Alavés. El club va aconseguir l’ascens directe la temporada 2024-25, encaixant el mínim de gols de la lliga i guanyant el Trofeu Zamora per al seu porter, Matías Dituro. Aquesta és la seva 26a temporada a la màxima categoria per a un club que va ser subcampió de la Copa del Rei el 1969 i va acabar cinquè a la Lliga la temporada 1963-64. Fundat el 1922, l’Elx CF juga els seus partits a casa a l’Estadi Martínez Valero, que té una capacitat de 33.732 espectadors.

Sobre Flexicar

Flexicar és una empresa líder en vehicles d’ocasió a Espanya. Amb 180 punts de venda, 14 anys d’experiència i més de 60.000 vehicles venuts anualment, l’empresa treballa per oferir als seus clients una experiència senzilla, transparent i adaptada a les seves necessitats.

El Grup Flexicar continua avançant en el seu procés d’expansió i diversificació, incorporant noves línies de negoci dins del sector de la mobilitat.

Sobre l’Elx CF

L’Elx CF és un club de futbol espanyol històric amb una identitat arrelada vinculada a la ciutat d’Elx i als seus aficionats. Després d’aconseguir l’ascens directe a la Lliga, el club inicia un nou capítol a la màxima categoria amb l’ambició, el treball en equip i l’esperit competitiu que han definit la seva història.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint