Estètica, deliri i fantasia s’entrellacen a la Llotja del Cànem amb les fotografies de Pilar García Merino
La Llotja del Cànem acull del 5 de març a l’11 d’abril l’exposició fotogràfica «Desequilibris», de Pilar García Merino, una mostra en la qual s’entrellaça l’estètica, el deliri i la fantasia.
L’obra de Pilar García Merino està plena d’utopia, quimera, entelèquia i il·lusió, que comparteixen escenari amb altres ensomnis no tan atractius com la soledat, la por, la tristesa o l’angoixa. Els seus treballs posseeixen una gran qualitat plàstica i tècnica i conviden a l’espectador a somiar i imaginar. L’eliminació del color és un altre element important en les seues obres, construïdes, recreades i interpretades amb subtilesa en el seu estudi.
Les fotografies de Pilar García Merino tracten d’històries inventades o vertaderes, històries de la seua infància i joventut, divertides o tràgiques. En cert sentit, no són contes de fades sinó ficció amb trets de realitat.
L’exposició es pot visitar del dimarts a dijous, de 18.30 a 20.30 h, i els divendres i dissabtes, d’11.30 a 13.30 h i de 18.30 a 20.30 h. Estarà tancada del 14 al 22 de març, el 10 d’abril, i els diumenges i dilluns. S’ofereixen visites guiades el divendres 6 de març a les 19 hores i el dissabte 4 d’abril a les 12 h.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana