DestacatEsports

Enrique Sampedro ha visitat el I campus David Cubillas

Un dels herois de l’ascens a Segona B ha visitat aquest matí el I Campus David Cubillas per recordar el seu passat albinegre.

El Javier Marquina ha acollit per tercer dia consecutiu a més de cent nens i nenes amb motiu de la primera edició del Campus David Cubillas. Si ahir va ser el porter i un dels capitans del CE Castelló, Álvaro Campos, que va visitar les instal·lacions del Grau de Castelló, avui ha estat el torn de l’ex futbolista del conjunt albinegre, Enrique Sampedro.

El defensa valencià va formar part d’aquella plantilla de fa dues temporades quan es va aconseguir l’anhelat ascens a Segona B després de set anys a Tercera Divisió. Precisament, Enrique va ser qui va assistir a David Colomer per anotar l’1-0 davant el Portugalete i encarar l’eliminatòria definitiva. Un centre i un gol que quedaran gravats a la retina de tots els aficionats del CD Castelló i que, tot i que Enrique no va continuar aquesta temporada al conjunt albinegre, els nens i nenes del campus no han oblidat el futbolista.

Cal recordar que aquesta temporada Enrique va trepitjar l’Estadi Municipal de Castalia amb la samarreta de l’Ontinyent CF, a més de les ocasions que ha assistit al feu albinegre com a espectador per animar com un albinegre més.

El I Campus David Cubillas, patrocinat per Salut Dental Monfort i gràcies a la col·laboració del Sant Pere, la Diputació de Castelló i el Patronat d’Esports promet més sorpreses en els tres dies restants.

Informació i Foto: Fundació Albinegra

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint