Empat sense gols entre Levante UD i Andorra al Ciutat de Valencia
Levante UD i FC Andorra van firmar taules al marcador en un matx en què als llevantinistes els va faltar més precisió per convertir les seves ocasions en gol davant un rival que va voler tenir la pilota i al qual va costar generar-li perill.
Al cap de pocs minuts de començar, el FC Andorra va posar la por al cos per mediació de Pampín que va buscar porteria amb un llançament creuat que va marxar fregant el pal. El conjunt granota va intentar respondre amb una ocasió de Dani Gómez que va ser invalidada per fora de joc. El partit va avançar amb igualtat, amb tots dos equips repartint-se la possessió de l’esfèric i generant escasses opcions de gol. Superada la primera mitja hora, el partit es va avivar.
Els valencians van estar a prop de marcar després d’una bona centrada d’Óscar Clemente que Dani Gómez va rematar davant de la porteria. Ratti va desviar l’esfèric a córner. I en aquell córner, Sergio Lozano va ser l’encarregat de llançar la pilota, va buscar el gol olímpic i va acabar colpejant al pal. L’Andorra va replicar ràpidament amb una rematada des de l’interior de l’àrea de Jandro que va marxar desviat. El Levante UD també ho va intentar amb una jugada individual de Cantero, que va partir des del seu propi camp, va intentar internar-se a l’àrea, però a la frontal va xocar amb la defensa. La pilota va caure als peus d’Óscar Clemente, que el va acompanyar durant la jugada, i el xut del canari se’n va anar alt. Poc abans de marxar al descans, els d’Eder Sarabia van tornar a provar fortuna amb un potent llançament des de fora de l’àrea de Lobete que va colpejar al travesser.
Després del pas per vestidors, els llevantinistes van poder anotar després d’un centre d’Andrés García i la rematada de Cantero que va acabar en córner després de la intervenció de Pastor. Poc després, un xut de Dani Gómez va ser desbaratat pel porter. L’Andorra tenia més l’esfèric i els dos equips els va costar arribar amb perill a l’àrea contrària. Ja en els darrers compassos, els visitants ho van intentar per mediació de Migue Leal i els locals a través de Bouldini. Ni els uns ni els altres van trobar la fórmula per fer mal al rival i fet i fet el partit va finalitzar amb el resultat inicial.
Informació i Foto: Levante UD