DestacatEsports

Els tècnics albinegres tanquen la temporada 2018-19

Els membres del cos tècnic dels equips de la Pedrera del CD Castelló celebren el final d’una gran temporada amb l’última jornada tècnica amb el reconeixement que es mereixen.

El passat cap de setmana va finalitzar de manera oficial la temporada 2018/19 amb la conclusió de les últimes jornades de lliga regular d’alguns equips de la Pedrera Albinegra. Per acomiadar la temporada, tots els membres del cos tècnic de la Pedrera del CD Castelló van assistir a l’Hotel Mindoro per assimilar l’última jornada tècnica de la temporada.

A més, la Fundació Albinegra va voler agrair a cada un dels tècnics seu inavaluable compromís i dedicació durant la temporada amb una placa de reconeixement personalitzada, un premi per la seva ànima albinegra.

 

 

 

Informació i Foto: Fundació Albinegra

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint