Esports

El VillarrealCF i el Mislata Unió de Futbol han arribat a un conveni de col·laboració de futbol base

El Villarreal CF i el Mislata Unió de Futbol han arribat a un conveni de col·laboració de futbol base pel qual el club valencià passarà a formar part de les escoles de futbol convingudes amb el Submarí.

L’acte de presentació d’aquest acord, celebrat al centre sociocultural La Fàbrica de Mislata davant gairebé un centenar d’assistents, ha comptat amb la presència del vicepresident del Vila-real CF, José Manuel Llaneza; el director de convenis, Quique Parra; el representant de la Secretaria Tècnica, Andrés Pardo; el president del Mislata UF, José Asensio; el director esportiu del club valencià Àngel Saiz; l’alcalde de la ciutat, Carlos Bielsa; i el regidor d’Esports, Toni Arenas.

El Mislata Unió de Futbol és una de les escoles de futbol base més importants de la província de València. Amb més de 500 jugadors federats, ha dut a terme una ferma aposta per la formació de joves talents en categories inferiors.

Com a resultat de l’acord entre les dues entitats, dos dels prometedors jugadors del Mislata UF han recalat aquesta temporada a la #CanteraGrogueta, on seguiran creixent com a futbolistes i com a persones de la mà del Vila-real CF.

Cal recordar que el Vila-real CF manté un acord de col·laboració amb diversos clubs nacionals i internacionals en qüestió de formació de jugadors i tècnics. Molts dels joves talents que van començar a formar-se en aquests clubs ja es troben totalment integrats dins de la #CanteraGrogueta.

Els clubs convinguts amb el Vila-real CF són els següents: CD Roda, Primer Toc CF, Escola de Futbol Torre-Pacheco, Kelme CF, CD Oliver, UD Alginet, A.D.I.U.R. i Mislata UF.

Informació i Foto: VillarrealCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint