Esports

El Villarreal CF s’imposa al Reial Betis en l’estadi de la ceràmica (2 a 0)

¡Exhibició de el Villarreal CF a La Ceràmica! El Submarí va brillar i va convèncer amb el seu bon joc. L’equip va començar el partit volent portar la iniciativa d’el joc amb pilota i amb un Danjuma molt elèctric dalt, que va mostrar un cop més les seves individualitats, posant en seriosos problemes a la defensa verdiblanca. No obstant això, el Reial Betis causava perill a l’contraatac i rondava l’àrea de Rulli.

El mateix Danjuma va ser qui va tenir l’ocasió més clara del primer període. El tret de l’atacant neerlandès va superar a Rui Silva, però Edgar va treure la pilota sota pals. Just abans de la mitja part, va ser precisament ell qui va anotar el primer gol de la trobada. L’atacant va rebre una pilota al buit en el costat esquerre de l’àrea, va retallar cap a dins i ala enviar a fons de la xarxa pel primer pal.

Tot i l’avantatge a l’electrònic, el Villareal va sortir endollat ​​i a per més en la segona part i Yeremy va anotar un gol que va ser invalidat per fora de joc en el primer minut. L’extrem canari va tenir una altra rematada a el pal, encara que el jutge de línia també havia aixecat la bandera per offside de Estupiñán, autor d’el centre.

La dupla Danjuma-Yeremy en atac va gaudir de multitud d’ocasions durant el xoc, trobant espais en nombroses jugades. I va ser una altra vegada el neerlandès qui va perforar les xarxes de la porteria de Rui Silva, regatejant a el porter en un mà a mà i marcant a plaer. Així doncs, el Vila-real va aconseguir la victòria davant un bon Reial Betis, que va plantar cara als grocs durant tot el partit.

El proper compromís del Villarreal CF tindrà lloc el diumenge 17 d’octubre (18.30 hores) a l’Estadi de la Ceràmica contra el CA Osasuna després de la finestra de partits internacionals.

Fitxa tècnica:

Vila-real CF: Rulli; Foyth, Mandi, Pau, Estupiñán; Parejo, Coquelin (m. 46, Alberto M.), Capoue (m.90, Iborra), M. Trigueros (m. 57, Moi Gómez); Yeremy (m. 83, R. Peña) i Danjuma (m. 90, N. Jackson).

Real Betis: Rui Silva; Bellerín, Pezzella, Edgar, Miranda (m. 61, Àlex Moreno); Aitor R. (m. 61, Rodri), William (m. 72, B. Iglesias), Fekir, G. Rodríguez, Juanmi (m. 45, C. Tello); i Willian José (m. 72, Camarasa).

Gols: 1-0. Min 45: Danjuma. 2-0. Min 69: Danjuma.

Àrbitre: Sánchez Martínez. Va amonestar als locals Capoue i Pau i als visitants Fekir, Juanmi, Edgar, G. Rodríguez.

Incidències: Partit entre el Vila-real CF i el Real Betis, corresponent a la Jornada 8 de Laliga, disputat a l’Estadi de la Ceràmica davant 16.719 espectadors.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint