DestacatEsports

El Villarreal CF acull el fòrum internacional Social Football Summit (SFS)

El Villarreal CF, de la mà de Social Football Summit (SFS), acull aquest dimarts a l’Estadi de la Ceràmica la propera edició de l’SFS Snack, una conferència internacional de format breu dedicada a la indústria del futbol. L’objectiu d’aquestes ponències és connectar professionals del futbol de tot el món i fomentar la innovació en el negoci esportiu a través de trobades a ciutats clau.

D’aquesta manera, el feu groc reunirà ponents de primer nivell, incloent-hi diversos representants del Vila-real CF. L’esdeveniment, titulat “Futbol, ​​infraestructura i desenvolupament urbà” (“Football, infrastructure and urban development”), explorarà el poder transformador dels estadis com a catalitzadors del creixement econòmic, la renovació urbana i l’impacte social.

Entre els temes que s’abordaran a la conferència, destaca la importància estratègica de l’estadi en el creixement del club esportiu, com desbloquejar el creixement comercial o com maximitzar l’impacte del patrocini.

Moderada per Giulia d’Angelo, experta en Màrqueting, la ponència comptarà també amb la participació de Matteo Quitadamo, promotor de negocis al SFS; Brandon Páramo, gestor de comerç internacional del Vila-real CF; Merche Añón Roig, directora comercial del València Basket Club; Pedro Iriondo, director general de Football Benchmark; Juan Antón, director comercial del Vila-real CF; Mirko Cucchiarelli, cap de vendes Premium i comunitat empresarial de l’AS Roma; i Noemi Úbeda; responsable de màrqueting i comunicació d’Ascale.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint