DestacatEsports

El Valencia CF ha decidit posar fi a l’etapa de Rubén Baraja com a enternador del primer equip

El València CF ha decidit posar fi a l’etapa de Rubén Baraja com a entrenador del primer equip. El Club vol agrair-li públicament la seva passió, dedicació i el compromís que ha demostrat des del primer fins a l’últim dia.

Baraja és una de les principals llegendes de la història del València CF. Després de la seva arribada el febrer del 2023 va ajudar a estabilitzar l’equip, salvant una situació complicada, i el curs passat va contribuir a implantar uns valors competitius que van aproximar el València CF a la lluita per les posicions europees pràcticament fins a les darreres jornades del campionat.

La dinàmica de resultats durant aquesta temporada ha requerit una decisió que ha estat molt difícil de prendre, però que té com a objectiu revertir la situació i aconseguir millors resultats.

El València CF desitja la millor de les sorts i molt èxit en el futur a Rubén Baraja.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint