Esports

El Tau Castelló s’enfronta aquest diumenge 9 de maig al Liberbank Oviedo en el poliesportiu Cituat de Castelló en el penultim partit de la segona fase de la temporada

El TAU Castelló jugarà aquest diumenge el penúltim partit de la segona fase la lliga LEB Or contra el Liberbank Oviedo. Un partit que de caure de la banda del taulell els asseguraria matemàticament la quarta plaça i el factor pista per als playoff d’ascens a la Lliga Endesa.

Els de Ten han tingut una altra setmana llarga de preparació que l’han afrontat amb entusiasme i alegria i no és per menys com confessava Toni Ten, «estem contents, és una setmana d’alegries. Ahir va fer història el Vila-real CF i nosaltres volem seguir els seus passos i fer també història de quedar entre els quatre primers de la lliga. Hem d’aprofitar l’estat de confiança en què està l’equip per voler més «.

Els castellonencs potser van jugar el seu pitjor partit a la capital de l’principat i ho van pagar car davant un Oviedo que va ser superior en totes les facetes i li va passar per sobre a l’TAU Castelló.

«A Oviedo se’ns va quedar la sensació de no haver-ho fet bé. Tenim ganes de demostrar que podem ser competitiu i podem guanyar a l’Liberbank Oviedo «, afirmava Tingues preocupat i alhora admirat per l’alt rendiment que tant el Liberbank Oviedo com el Palma han donat en aquesta lliga on en principi ningú donava» un duro «per ells.

Liberbank Oviedo ha apostat aquest any per fitxar rookies que li ha donat un gran resultat aportant-li una frescor i vistositat a el joc com pocs equips l’estan oferint en aquesta LEB Or. Tingues analitzava els seus punts forts, «hem de parar els seus contraatacs. van anotar 20-25 punts de situacions relativament senzilles perquè la seva defensa els va permetre fer això. Hem d’atacar molt bé per no provocar aquests punts fàcils que van aconseguir en l’anada. El primer és que hem de llegir molt bé les situacions d’atac i en defensa hem de dominar el rebot per no donar-los segones opcions «.

Un cop més per guanyar en aquesta segona fase el TAU Castelló ha de fer un partit gairebé perfecte com el que va fer a Valladolid sobretot en l’últim quart on va prémer l’accelerador i es va emportar el partit. Ten és conscient que els jugadors han de complir el pla de partit a peu de la lletra, «hem de fer un partit com els últims deu minuts que vam fer a Valladolid. És important dur a terme el pla de partit. Segur que serà un gran partit i ens estem jugant una cosa històrica «.
Roda de premsa de Toni Ten prèvia a el partit contra el Liberbank Oviedo

Aquest diumenge per primer cop en tota la temporada podran entrar 500 espectadors, factor que l’entrenador onder considera clau a l’igual que poder tenir el factor pista a favor en el play-off, «ens agradaria tenir el factor pista i que puguem avançar una altra ronda més de playoff perquè la gent pugui veure’ns més »

Un dels grans noms del TAU Castelló aquesta temporada està sent l’hispà dominicà Juan García que està sent el millor del Tau Castelló partit rere partit i potser el millor ala pivot de la lliga. Aquesta era l’opinió de Joan prèvia a el partit, «tenim moltes ganes de jugar i guanyar aquí el partit. És un equip molt físic i que juga a camp obert i haurem de jugar en equip per parar-los els seus punts forts. Hem demostrat que som capaços de guanyar a qualsevol «.

El partit es disputarà en jornada unificada demà a les 12:30 del matí i serà televisat per TV Castelló i la LigaSportTV.

Informació i Foto: Tau Castelló

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint