CulturaMunicipis

El Taller Coreogràfic del Centre Municipal de les Arts de Borriana inaugura el cicle “Tota la Dansa a escena” al Teatre del Raval

El Taller Coreogràfic del Centre Municipal de les Arts de Borriana ha inaugurat una nova edició del cicle de dansa jove Tota la Dansa a escena, organitzat per l’Associació Cultural Terpsícore en col·laboració amb l’Ajuntament de Castelló i la Diputació de Castelló. Per a l’ocasió, el Teatre del Raval ha estat testimoni de l’obra “Per amor a l’art”, protagonitzada pels alumnes del centre burrienenc juntament amb el Conservatori Professional de Dansa de Castelló i on s’han representat un total de 9 peces coreogràfiques .

L’espectacle ha combinat coreografies de Dansa Clàssica, Dansa Contemporània, Dansa Espanyola i Flamenc, amb el principal objectiu d’oferir al públic una visió completa de les modalitats de dansa reglades que hi ha a Espanya. De la mateixa manera, amb aquesta actuació s’ha posat de manifest el valor i el treball del professorat i l’alumnat en pro dels estudis oficials de dansa als centres públics de la província de Castelló.

Així doncs, l’alumnat de dansa del centre burrianès ha representat les obres “De verdá” (Dansa contemporània i Folklore), “El passeig” (Dansa Clàssica), “A l’espanyola” (Dansa Estilitzada i Escola Bolera), un extracte de “Sense trampa ni cartró” (Flamenc) i un extracte de “Bernardas” (Flamenc). Per la seva banda, el Conservatori Professional de Dansa de Castelló ha interpretat les obres “Dansa dels Petits Cignes”, “Pizzicat Polka”, “Dansa Húngara” i, dins la Suite El Trencanous, “Dansa Àrab”, “Dansa Russa” i Dansa de la Fada de Sucre.

Amb tot, des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Burriana, “ens sentim molt satisfets de poder inaugurar el cicle i de col·laborar amb el Conservatori Professional, deixant constància que al Centre Municipal de les Arts oferim aquesta formació prèvia per poder accedir als estudis reglats de Dansa”, ha explicat el regidor de l’àrea Jesús Albiol. Per part seva, la directora del centre municipal, Ana Llopis, ha agraït la col·laboració de l’organisme provincial, dirigit per Susana Rodrigo, alhora que ha remarcat la importància de seguir creant oportunitats escèniques perquè els alumnes tinguin la possibilitat de mostrar el treball realitzat a l’aula.

El II Cicle de Dansa Jove Tota la Dansa a escena continuarà amb les actuacions del Centre Autoritzat de Dansa Calasancio, l’Estudi de Dansa Coppelia i l’acadèmia PR Moviments.

Informació i Foto: Ajuntament de Borriana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint