Esports

El Servigroup Peníscola Futbol Sala remunta heroicament el Barça i es fica a la Final Four per segon any consecutiu

El Servigroup Peníscola va tornar a fer història i aquest dimarts va aconseguir classificar-se per a la seva segona Final Four de la Copa del Rei de manera consecutiva, després de vèncer el Barça a quarts per 4-3. Els penyiscolans van aconseguir el més difícil encara, remuntar un 2-3 els últims 33 segons un gegant com el conjunt blaugrana. Juanqui, autor de tres gols al partit, va acabar donant la victòria al seu equip amb un gol a 0.3 segons del final i va desfermar la bogeria al Pavelló Juan Vizcarro.

Tot i les baixes i no arribar en el seu millor moment, el Peníscola va signar un dels seus millors partits de la temporada. Els de Santi Valladares van anar de menys a més i van competir de tu a tu amb un Barça que venia a totes, recuperant els seus millors jugadors. Els catalans van començar amb més domini, encara que sense ocasions clares. La més destacada va ser per als penyiscolans, amb un xut de Pani al pal al minut 5. L’empat inicial no es va trencar fins al minut 9, quan Sergio González la va enviar a l’escaire en un contraatac per posar el 0-1.

El Peníscola va buscar reaccionar però es va trobar amb unes decisions arbitrals que van enfadar els de la Ciutat al Mar. El gol de Carles Saladié no va pujar al marcador perquè no va concedir una llei de l’avantatge en una falta sobre Juanqui. Tot seguit, un tret de falta d’Elías que se’n va anar a dins va ser invalidat per una falta prèvia. A la tercera va ser la vençuda i el Peníscola va acabar empatant el 14 amb una rematada de Juanqui després d’un rebuig a l’àrea.

Després del descans, el Barça va trigar poc a tornar a avançar-se; Sergio González anotava el segon gol en una contra després de combinació amb Erick i Coelho. De nou el Peníscola va buscar la reacció però en primera instància es trobava amb el pal en una rematada de taló de Diego Sancho. El mateix Sancho aconseguia l’empat poc després, després d’una contra conduïda per Pani, gràcies al fet que la seva rematada tocava a Coelho i se n’anava a gol. Els de Santi Valladares van poder capgirar el minut següent, però un llançament de Juanqui tocava el travesser i se n’anava fora.

Tot i això, una altra vegada el Barça s’avançava i de nou en un contraatac, en què Sergio Lozano definia magistralment davant Mati Starna. Amb el 2-3 quan falta poc per al final, el Peníscola va apostar per porter-jugador, però ningú pensaria en el desenllaç final. Els del Baix Maestrat, amb tot en contra, serien capaços de capgirar el marcador; el 3-3 arribava després d’un error del Barça, en què entre Víctor Pérez i Juanqui recuperaven la pilota i aquest darrer signava l’empat.

I quan semblava que el 3-3 era definitiu i el partit se n’anava a la pròrroga, apareixia Juanqui una altra vegada a l’àrea amb un altre rebuig per marcar el 4-3 a només tres dècimes per al final. Absoluta bogeria al Juan Vizcarro amb una afició entregada al seu equip, que per segon any consecutiu estarà a la Final Four del torneig coper.

Aquesta Final Four es disputarà els dies 18 i 19 de maig, a seu per confirmar, tot i que tot indica que serà a Andalusia. El Real Betis també va donar la sorpresa i serà un dels tres possibles rivals del Peníscola en aquesta final a quatre. Aquest dimecres, es decidiran els altres dos semifinalistes als duels Jaén-Osasuna i Cartagena-Manzanares.

Pel Servigroup Peníscola van jugar: Starna, Plaça, Víctor Pérez, Elías, Juanqui; cinc inicial; Pani, Jose Mario, Cristian, Diego Sancho, Carles Saladié i Víctor Anaya.

Gols: 0-1 Sergio G. (min. 9), 1-1 Juanqui (min. 13), 1-2 Sergio G. (min. 23), 2-2 Diego Sancho (min. 30), 2-3 Lozano (min. 34), 3-3 Juanqui (min. 40), 4-3 Juanqui (min. 40).

Crònica i fotos: premsa Servigroup Peníscola FS.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint