DestacatMés notícies

El programa Treball Saludable arranca amb èxit a l’UJI

Després de complir el primer mes de vida el Programa de Treball Saludable, que pretén millorar la salut de la comunitat universitària per mitjà d’estiraments i gimnàstica suau per millorar la postura corporal, ha arribat a més de 400 participants.

Per nombre de participants, rectorat ha estat el lloc preferit per fer els estiraments amb més de 100 participants els 4 dies que s’ha fet al febrer, seguit de prop per l’escola i biblioteca amb 75 i 68 participants respectivament. Pel que fa als participants, destacar que les dones han estat mol més actives a l’hora de realitzar els exercicis amb 390 dones participants per només 55 homes.

Aquest programa impulsat pel Vicerectorat de Campus i Vida Saludable, el Servei d’Esports i UJI hàbitat saludable el qual es realitzarà fins al mes de juny, està apropant els estiraments als llocs de treball i estudi de la comunitat universitària en dos horaris, el primer de 8 a 8.30 hores del matí en els rebedors de les facultats i escola i el segon d’11 a 11.30 hores en biblioteca, rectorat, edifici II d’investigació així com l’escola de doctorat.

 

 

 

Informació i Foto: UJI

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint