Política

El PPde Nules lamenta que la manca de manteniment i conservació obligui a tancar el Jardí Botànic

El Partit Popular de Nules s’ha fet ressò de les queixes dels veïns de la localitat pel tancament del Jardí Botànic que des de la setmana passada roman tancat de forma puntual sense permetre l’accés als veïns. “És cert que des de la setmana passada ens hem trobat amb les portes tancades d’aquest pulmó verd de Nules que és espai de trobada de veïns de totes les edats. Desitgem que l’alcalde del ‘pacte de la despesa’ expliqui els motius perquè és evident que no es realitza ni un manteniment ni conservació periòdiques “, han explicat fonts del Grup Municipal del PP de Nules.

Durant l’etapa de govern del PP, “els treballs de poda es realitzaven de forma periòdica. També la neteja del jardí, la seva conservació i estat, rebien cures al llarg de l’any de manera que no s’acumulés el treball i es degradés l’entorn verd “. No obstant això, “des que va entrar a governar l’actual alcalde recolzat per altres quatre partits, la gestió del manteniment ha estat tan precària que ens trobem amb el tancament de les portes del Jardí Botànic i la impossibilitat dels veïns d’aprofitar aquesta zona d’esplai “.

Des del PP lamenten que aquesta manca de control periòdic “no és una exclusiva d’aquest parc. L’abandonament s’estén a altres punts de la localitat on els veïns han denunciat de forma pública el nul interès de l’alcalde en millorar les condicions d’equipaments públics que tot el poble paga “. “És evident que no hi ha criteri ni guió, s’actua per impulsos sense ordre ni concert. No hi ha coordinació”.

Parcs, jardins i zones verdes que “estan descuidades”, de la mateixa manera que prestacions com fonts o fanals es troben en mal estat sense que ningú les repari. “Caldria aplicar un control i inspecció més estricte per possibilitar que els equipaments públics es troben en estat òptim. Per reparar les avaries i / o danys que es generen fruit de l’ús de les infraestructures”. Per aquest motiu, tal com assenyalen fonts del PP de Nules, “confiem que els que ens governen surtin dels despatxos i trepitgin el carrer. Almenys localitzaran els problemes i actuaran per resoldre’ls ja que a les queixes dels veïns fan oïdes sordes ”

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint