Política

El PPCV celebra “el suport dels valencians a les polítiques socials del Consell del canvi de Carlos Mazón”

La portaveu adjunta del GPP, Laura Chulià, ha destacat que “els valencians han mostrat el seu suport a les polítiques socials posades en marxa pel Consell de Carlos Mazón en aquests primers 15 mesos de govern del canvi”.

Així s’ha manifestat la diputada popular després d’una valoració de les enquestes publicades aquest dilluns que assenyalen que el govern del canvi es consolida i cada cop té més suport dels valencians, amb el PP superant el 40% del percentatge del vot.

Chulià ha subratllat que «estem veient clarament una tendència alcista tant en el suport com en el grau de coneixement i en la satisfacció de tots els valencians amb aquestes mesures que s`han anat adoptant».

La portaveu dels populars valencians ha posat en valor algunes d‟aquestes iniciatives com la Llei de Llibertat Educativa o l‟educació gratuïta de 0 a 3 anys. A més, ha apuntat que «les polítiques d’ocupació eren prioritàries i hem aconseguit que la Comunitat Valenciana sigui la que més ha crescut en ocupació juvenil i femenina l’últim mes i també que 1 de cada 4 nous llocs de treball que s’han creat a Espanya són precisament a la Comunitat».

En aquest sentit, “són polítiques, juntament amb les rebaixes fiscals per a les rendes mitjanes i baixes que els valencians estan valorant, avalant i recolzant”.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint