Política

El PPCS destaca el model de Diputació eficaç de Marta Barrachina que “creu a l’interior i crea futur amb 4,7 milions”

El secretari general del PPCS, Salvador Aguilella, ha valorat avui el model de Diputació eficaç de Marta Barrachina que injectarà el 2025 una inversió de 4,7 milions d’euros. El pla Pobles amb Futur, presentat ahir a la Cimera d’Alcaldes, “representa l’exemple d’institució eficaç que no només creu a l’interior, sinó que crea oportunitats i futur amb una injecció econòmica potent”.

Dirigida a fomentar la conciliació, garantir la seguretat, impulsar les infraestructures i la mobilitat, així com encoratjar l’economia, “és l’exemple d’una institució que ahir va convertir els 135 municipis que conformen la nostra província en protagonistes absoluts”.

Per fi, ha assenyalat Aguilella, “hem canviat les fotos pels fets” amb una Diputació eficaç i compromesa, “que compleix allò que anuncia i deixa enrere una altra etapa en què les promeses només generaven neguit”.

El món rural, “el més compromès per les inversions i les limitacions del qual són més presents” és al qual dirigeix ​​la mirada la presidenta de la institució en un reconeixement “clau per a la nostra província”. Perquè “sense interior, Castelló no seria la terra líder i poderosa que cada dia matina per donar el millor i també merèixer el que per justícia se li deu”.

I en això hi ha el Partit Popular, “amb la seva presidenta provincial al capdavant de la casa de tota la província que no només creu al món rural, sinó que crea amb aquest potent programa un futur de desenvolupament que garanteixi el benestar als seus veïns allà on hagin decidit fixar-ne la residència”.

Amb el programa Pobles amb Futur, el model de Diputació forjat per Marta Barrachina construeix el 2025 “un any d’esperança amb 28 milions d’euros”. “Es comprometen fons per emprendre millores en l’abastament d’aigua, el Projecte Estratègic per a la Recuperació i Transformació Econòmica (PERTE) vinculat al subministrament hídric així com la línia d’Abastament d’Aigua Potable (AGA) que s’incrementa el proper exercici”. “Una aposta que es mesura amb xifres i no amb promeses, perquè el 2025 aquest àmbit d’actuació creixerà un 82,5%”, ha concretat Aguilella.

Escoltar, involucrar-se i resoldre

Finalment, Aguilella ha posat de manifest la “nova sensibilitat” de la Diputació Provincial que “amb el canvi polític exercit per Marta Barrachina, la primera dona a presidir aquesta institució, ha fet un gir de 180 graus en el compromís amb la província” .

“Avui la Diputació de Castelló escolta, s’hi involucra i resol, amb una presidenta sempre disponible i compromesa amb els problemes. Perquè avui per fi es comprèn i s’atén cada un dels municipis sense tenir en compte el color polític que presideix els seus ajuntaments “, ha conclòs el secretari general del PPCS.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint