MunicipisPolítica

El PP obre un canal informatiu a Altura per fomentar la participació i donar a conèixer la seva gestió

El Partit Popular d’Altura obrirà un canal informatiu a partir de dilluns que ve a la televisió comarcal amb l’objectiu de fomentar la participació i garantir la informació al ciutadà sobre les accions i propostes plantejades pel grup municipal del PP a la localitat “en defensa de el nostre poble”.

Aquest canal, que s’inaugura dilluns a les 21.30 hores a TV4 Segorbe, “és una via de doble adreça”. D’una banda, assenyala el president del PP a Altura, Carlos Punter, “pretenem que sigui una finestra oberta a comunicar als ciutadans quina és la nostra funció, les nostres propostes, les nostres queixes i iniciatives”. “Volem donar a conèixer la nostra feina i que la gent conegui quines mesures plantegem i quines són tingudes en compte i quines menyspreades”.

A la segona via, aquest espai d’informació titulat “Un altre punt de vista”, convida els ciutadans a “transmetre’ns les seves inquietuds i propostes. Les queixes i els problemes que els afecten i les iniciatives que consideren que serien efectives. Perquè desitgem exercir una escolta activa que ens ajudi a garantir una gestió útil als veïns”.

En aquest sentit, explica Punter, “hem habilitat un correu electrònic per rebre tots els suggeriments, preguntes o qüestions que plantegin els ciutadans”. Els interessats, que poden adreçar les seves idees a l’adreça de correu electrònic partidopopulardealtura@gmail.com, podran visionar aquest dilluns el primer dels programes en què Punter abordarà qüestions d’àmbit municipal, així com la celebració el cap de setmana passat del XX Congrés Nacional del PP a Sevilla.

Informació i Foto: PP Altura

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint