El PP diu que el PSPV bloqueja les ajudes al comerç que el PP exigeix que el JavaScript estigui per evitar la ruïna
Així ho ha posat de manifest la regidora de l’PP a Borriana, María José Fortea, qui en l’últim ple va traslladar a l’PSPV la trucada d’auxili d’uns professionals “que segueixen sense rebre un euro per insuflar oxigen als seus negocis”. “Mesos tancats, fent front a les despeses de lloguer i subministraments, pagant les quotes i sense rebre un sol suport per part de l’administració local, la situació avui és límit”.
La regidora d’el PP va transmetre la crítica situació d’uns negocis “que han estat emblema de la nostra ciutat i que avui estan, en molts casos, en una situació crítica”. “Alguns ja han anunciat que no obriran les seves portes de nou. Altres intenten salvar aquesta pandèmia amb més despeses que ingressos a l’espera que el PSPV els ajudi. No obstant això, aquesta ajuda no se sap quan vindrà “.
El PSPV va decidir el passat mes reservar 400.000 euros a donar suport a el comerç. Una quantia que el PP ha considerat “molt escassa” i que va exigir multiplicar per fer front, amb garanties, “a les necessitats dels autònoms”. El PSPV va rebutjar la seva demanda i va tirar endavant la quantia que avui segueix sense comptar amb unes bases que regulin la concessió de les ajudes. “Cada vegada que un autònom ens pregunta quan van a sortir les bases per poder sol·licitar els ajuts, la resposta no pot ser més desesperançadora”, assenyala Fortea.
En tot cas, “des del PP continuarem reclamant diligència als que avui segueixen bloquejant aquests fons”. “És urgent injectar a Borriana aquesta liquiditat per garantir que el nostre teixit productiu local no s’enfonsa amb la pandèmia”. “Cal fer-ho amb urgència perquè ja vam arribar tard per a molts professionals. Cal treballar i no només cobrar “, ha considerat l’edil del PP.