El PP celebra l’avanç de les obres que Generalitat finança a Almedíjar amb més de 440.000 euros per dotar un nou ambulatori i aules multiusos
Les obres d’enderrocament de l’edifici del carrer Moreral 14, a Almedíjar, avancen per transformar un antic habitatge en desús en un centre multifuncional que allotgi el nou ambulatori, les aules taller i els espais multiusos.
El projecte, tal com ha desgranat el portaveu del PP a Almedíjar, Manuel Fuster, està finançat al cent per cent per la Generalitat Valenciana i suposa un desemborsament de 444.542,72 euros. Les ajudes, concedides el desembre del 2023 per la Conselleria de Serveis Socials, van permetre que el 2024 s’iniciessin les obres “que avui avancen i que esperem culminin aviat”.
Així ho ha manifestat el regidor del PP a la localitat que juntament amb el seu regidor ha visitat la infraestructura que haurà de dotar la localitat d’un espai esplaiat on “desenvolupar diferents activitats”. “Gràcies al compromís del Consell aconseguirem instal·lar a la planta baixa el nou ambulatori. La primera planta quedarà destinada a aules taller i la segona i darrera es dedicarà a espai multiusos per al desenvolupament de diferents activitats. Tot això finançat íntegrament pel Partit Popular que compleix al capdavant de la Generalitat Valenciana”, ha manifestat Fuster.
L’ambiciós projecte s’executa amb càrrec al Pla Conviure del 2023 i permet transformar “espais degradats per infraestructures dotades de serveis i activitat”. En aquest cas es tractava d’un habitatge que feia més de 15 anys que estava tancat i el seu estat era de deteriorament avançat.
Millorar el servei mèdic
Localitzada molt propera a la plaça de l’Església i al consultori mèdic actual, el trasllat d’aquest últim a les noves dependències no suposarà un canvi transcendental a l’hàbit dels veïns. «Disposarà de dues consultes destinades al metge i al servei d´infermeria amb una sala d´espera per als pacients». Una prestació bàsica que, segons Fuster, millorarà i molt les condicions actuals. “Una bona notícia que millorarà la vida a Almedíjar gràcies al compromís de la Generalitat Valenciana”, ha conclòs el regidor.
Informació i Foto: PP Castelló