El PP Castelló amb el Nou Basquet Femení
La presidenta i portaveu del Partit Popular de Castelló, Begoña Carrasco, acompanyada de la regidora Popular Susana Fabregat i de Paz Aledón, que és membre de la Comissió d’Esport del PP Local, ha felicitat les jugadores del Nou Bàsquet Femení i la seva presidenta Lola Valls, per la bona temporada que els va portar a disputar a Melilla la fase final de Lliga Femenina 2. Carrasco ha reivindicat millors condicions per a aquest club de referència a l’esport femení de la capital, de manera que puguin superar les dificultats i així arribar tan lluny com es proposin. També ha destacat la gran tasca social del club que treballa per la integració de persones a través de lesport.
Informació i Foto: PP Castelló