Política

El ple de la Diputació d’Alacant aprova per unanimitat els nomenaments dels representants de la Diputació en els seus diferents organismes i consorcis

El ple de la Diputació ha aprovat avui per unanimitat el nomenament dels representants de la corporació provincial als diferents organismes dependents, consorcis i fundacions en què participa la institució provincial.

Durant la sessió extraordinària i urgent, s’han designat els diputats que integraran els diferents consorcis de residus de la província d’Alacant, així com els que s’incorporen als òrgans de l’Institut de Cultura Juan Gil-Albert, el Patronat Provincial de Turisme Costa Blanca , Suma Gestió Tributària, les fundacions ADDA i MARQ.

Tots els grups polítics que integren la corporació provincial –PP, PSOE, Vox i Compromís– estan representats en aquests ens.

En el cas de l’IAC Juan-Gil Albert, els membres que integraran la Junta Rectora, una vegada aprovades al ple dues esmenes per ajustar els nomenaments, són el diputat popular David Aracil, els diputats socialistes Isabel López i Manuel Ros, la diputada de Vox, Gema Alemany, i el diputat de Compromís, Ximo Perles.

Els representants al Consell Rector del Patronat Costa Blanca seran Juan de Dios Navarro, Bernabé Cano, Marina Sáez i Lourdes Llopis, del Grup Popular, Gemma Alemany de Vox i Ximo Perles de Compromís. En representació del Grup Socialista s’han proposat els diputats Yolanda Seva i Vicente Arques.

A Suma, entraran al Consell Rector els diputats populars Juan de Dios Navarro i Carlos Pastor, el socialista José Antonio Amat i els esmentats Alemany i Perles per les seves respectives formacions.

Per la seva banda, s’integren a les fundacions ADDA i MARQ els diputats David Aracil, Lourdes Llopis i Cristina Garri (PP), mentre que pel Grup Socialista entraran Raúl Ruiz i Verónica Gómez a l’auditori i Pilar Díaz i José Ramiro al museu .

En el cas dels Consorcis de Residus els acords aprovats inclouen Magdalena Martínez i Bernabé Cano per al Pla Zonal de Residus 6, Àrea de Gestió A1; Magdalena Martínez i David Aracil per a Pla Zonal 7, Àrea de Gestió A2; Magdalena Martínez i Carmen Selles per a Pla Zona 8, Àrea de Gestió A3; Juan de Dios Navarro per al Pla Zonal 10, Àrea de Gestió A5 (Baix Vinalopó); i Magdalena Martínez i Antonio José Bernabeu per al Pla Zonal 11, Àrea de Gestió A6.

Informació i Foto: Diputació d’Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint